Sesuatu untuk adik2 dan rakan2 aku kongsi.

Sesuatu untuk adik2/rakan2/sahabat2 aku kongsi bersama.

Untuk pengetahuan kalian, aku dah lama ada blog ni. tapi inilah kali pertama aku update blog dengan sesuatu yang aku kagumi. 

Kisahnya, aku terclick page seorang Wanita ni di FB dari page kawan aku (bukan stock haa...) aku langsung tak kenal pun Wanita ni... Lillahitaala... Jadi aku terkasima (ayat novel sangat...) bila baca INFO Wanita ni..

Dan INFO ni yang aku nak share dengan kamu semua.. :p

Fast Tracker ACCOUNTING in UiTM Puncak Perdana, Shah Alam.

Saya jarang approve lelaki, kalau nak add make sure anda betol-betol mahu berkawan dan berkenalan. :)

Jangan add saya kalau setakat nak tahu kehidupan saya, saya takkan ragu ragu nak delete anda. :)

Jangan bermain ayat cinta dengan saya selagi awak belum mampu melakukan tugasan awak sebagai hamba-Nya dan masih lagi tak bersedia untuk melamar saya sebagai seorang isteri.

Saya seorang yang bersederhana tapi saya amat keras kalau bab perasaan, saya belajar dari pengalaman yang lepas. Biar hati beku tapi saya dapat keredhaan-Nya.

Saya mudah berkawan bila betol caranya. ;D
 
** Kepada empunya INFO, saya mohon maaf dunia akhirat. Sekadar untuk berkongsi bersama mereka yang saya sayangi. Kalau awak tak redha saya kongsi INFO ni, comment saya dan tindakan DELETE POST ini akan saya dahului.

** Kepada sesiapa yang mengenali empunya INFO, TAHNIAH!! anda mempunyai adik/kakak/kawan/ sahabat and what ever... untuk dikagumi pendirian Wanita ini.. :)

**Moral yang aku dapat dari INFO Wanita ni, pengalaman seseorang itu amat penting untuk menetapkan pendirian diri kita pada masa hadapan. Dan wanita ini adalah bukan calang-calang orangnya.. FAST TRACK dalam fikiran aku adalah mereka yang bijak-bijak.. :)

**Kepada adik-adik nin, sorry kalau tak pandai cakap nin sayang kalian depan-depan. Cara ini sahaja yang membenarkan kelu lidah nin berbicara...

3 comments: